kite kawan

13 December 2010

~~antara mimpi dan realiti. bergayut ngan orang lain, mimpi keluar orang lain :P

Salam Buat Semua.

Semalam saya ada bercakap tepon atau erti kata lain bergayut la kan? Ye bergayut. Lame giler bergayut sampai patah dahan tu habis bateri tepon. Bagus Dak Eina. Dah lame tak bergayut kan. Sekali kau bergayut sampai habis bateri tepo kau. Tipu..... Bateri dah tinggal berapa bar je time kawan saya call.. Tapi sempat gak lah 2jam bergayut ngan dia. Ringkasnya, saya panggil dia M k. Auww M ngan M = masyukkkkkk. Hahaha! Matiiiiiii kalau dia baca entry nie :P

Alah M nie bukan orang lain. Budak kelas saya kat poli dulu. Kebetulan saya tak tido lagi semalam. Dia nie suka kacau orang tido kot. Hari tu dia pernah kacau saya tido dalam pukul4 pagi camtu ah. Bila jawab dia tak bercakap pulak tapi dia bagi saya dengar "Waktu sekarang sudah jam.... bla bla bla" Macam tuh la lebih kurang. Huh hangin kejap. Dah la saya kalau dah tersedar susah nak tido balik. Tahniah ye buat saya hangin pagi tuh.

Semalam ada cite pasal kamera, tepon. Tetibe terkeluar pulak pasal tepon Nokia C3. Berkenan ok. Dah la ade kaler pink. Korang yang dah beli tuh. Janganlah menunjuk-nunjuk kat saya boleh tak? Jeles nie tau? Eh tetibe! :P

Pastu dah penat bergayut-yang-entah-pape-siap-berduet-nyanyi-lagu-kekanda-adinda-dan-sampai-habis-bateri-tepon-aku. Ok, masa tuk tido. Krohh krohh kroh..

Haihhh siap mimpi tau semalam. Bukan mimpi ngan dia. Tapi mimpi dengan N. N bagi hadiah....... Actually ngah kebingungan nih.

 Dia; Nah...... Nokia C3 yang awak idam-idamkan.

Saya; Tenkiu awak! :P


Saya mimpi dapat hadiah Nokia C3 tapi kan bentuk dia iPad. Saya ingat lagi bentuk dia. Besar....... Nokia C3 kecik. Haih mungkin dunia mimpi saya dah terbalik kot... iPad tu C3. C3 tu pulak iPad. Ishhhh nie la akibat bercerita sesuatu sebelum tido. Mesti masuk mimpi punya. Tapi kan... Apasal N pulak yang muncul? Kenape tidak M? Hahhhh yang tuh saya malas nak cakap lebih-lebih la. Awak ingat saya ke saya ingat awak nie? Tett! Hahaha!

Pape pon.... Mimpi tuh mainan syaitonnn.. Buat ape ambik serius. N... Cool la wei. Jangan ketat muka baca entry nie. Eh macam lah kau baca lagi blog aku. Hehehehehe! Peace!

ps; Oh bahagianya kalau ada orang hadiahkan Nokia C3. Tak nak iPad :"(

pss; Saya memang pandai melukis! Boooo... :P

7 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

ardinihumaira said...

wahh bestnye mimpi dia... tak pe la asal dapat enpon hehe... malam ni mimpi lagi kasi dapat ipad lak

:)

amira zakiah said...

hehehe...kalau mia laa dapat mimpi macam nie memang tak mau bangun tidur dh

twinkle twinkle said...

wahh,,siap beduet dlm hp lagi ;D

dak eina said...

@ardinihumaira

xnk.....nk c3 jgk :P

dak eina said...

@amira zakiah

tp mia...idup perlu diteruskan..eh tetibe!

dak eina said...

@twinkle twinkle

hahaha biase la~~

Ain Zulaikha said...

hari tu pernah mimpi naik kereta kancil tp design bmw.. ahhaha boleh pulak mimpi cmtu kan? berubah2.. C3 boleh jadi ipad. dasyat tu..


design with love by Dak Eina