kite kawan

19 December 2010

~~mata terus segar bila dapat tahu hadiah yang dijanjikan tu Blackberry. Sape tak nak woi!

Salam Buat Semua.


Skang gua ngah edit main contest dari Digi; What Berry Are You? Eh tetibe biasakan diri ngan gua. Tak manis dan tak comel. Perlulah maintain-kan kemanisan dan kecomelan itu kan?? Hee. Saya dah ketagih main benda nie. Tido pon lewat. Thanks sape yang sudi singgah blog nie memalam. Boleh jugak saya blogwalking sambil main. Hahaha. Kau bajet laptop kau laju cam gaban ke Dak Eina? Oh no no no. Laptop saya lah paling lembab dalam umah nie. Aiyoo malu-malu :P

Slow-slow pon saya sabar. Saya kan penyabar. Ececehhh teringat ehem-ehem dulu pernah cakap, saya nie penyabar. Terima kasih. Saya memang seorang yang penyabar pon. Huhu. Ok, lari topik~

Bercerita mengenai berry lagi. Korang join tak contest nie? Boleh menang blackberry tau. Mata terus kabur, tangan terus capai mouse, jari pulak laju tekan D & G. Oh best main benda nie. Korang mesti cakap, alah mesti tak dapat punya Blackberry tuh. Tengok! Menyerah sebelum berperang! Dey!! Ape nie... Belum cuba belum tahu kan?  Dah cuba, akan cuba tuk berjaya punya kan? Sama jugak tak kenal maka tak cinta. Hmm berkait ke? Kekeke.

Saya mula main ngan contest nie semalam lepas baca entry Mak Cik Pinky tuh. Sekali klik, dah jadi ketagih lak. Hmm bagus sangat! Perli ok~

Meh saya segarkan mata korang ngan hadiah dia. Comel, best, mantap~


Jom ikut main~ Cuba tengok kamu jenis berry apa. Alah contest nie senang je wei. Tak salah kalau cuba. Huhu caiyok caiyok. Saya dah rank 0 ? 8 9 . Biarlah rahsia~

ps; Patah jari aku kali nie T_T

5 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Ain Zulaikha said...

huwarghhh tapi kalau rank 1 point sikit cmne? huhu seriusly sakit tangan main benda ni.. D G, la paling malas nak main game tu.. hehe yang best kena slap and tangkap BB tu.. hehe gudluck :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
semoga berjaya..
gua dah terbeli ..kalau tau buleh dapat free

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
semoga berjaya..
gua dah terbeli ..kalau tau buleh dapat free

dak eina said...

@Ain Zulaikha

mmg la mls sgt nk tkan D G tuh...

dak eina said...

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

hoho...lu nk yg free ke...bg gua la yg lu terbeli tuh...hahaha


design with love by Dak Eina