kite kawan

22 December 2010

~~sakit tekak.. tekak sakit.. arghhhh derita :"(

Salam Buat Semua.

2,3 hari dah duk rasa macam nie. Telan air liur perit giler tekak nie. Tapi time makan, ok je. Air liur tak leh telan ke weh? Air liur ada duri ke? Bagai kena cucuk duri je bila telan air liur. Takkan nak suh saya mengunyah makanan sampai saya tido? :'(


Ape tak kena ngan tekak saya nie?


Hmm mungkin sebab kurang minum air. Ye mungkin!

Tadi dah makan ubat batuk. Makan ubat takde kaitan pon sebab tak batuk. Tension ah. Kejap lagi mesti mengantuk. Baru je cakap, dah menguap~

Uwarghhhhhhhhhhhh (menguap la konon)

Ok, takleh nak ngadap lama-lama. Sejuk ah kat Kota Bharu nie. Malam mesti tido pakai stokin, pastu pakai sweater. Bila mandi, kena mandi ngan air panas. Dah macam duduk kat Cameron Highland dah nie. Huhu... Tak ingat lak esok kena bangun awal. Keje wei! :P


Seperti biasa. Keje saya, keje jaga baby besar nie.. Izzat Damien. 

ps; Tak sabar nak jumpa baby kecik comey lotey kat KL nu.

6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

twinkle twinkle said...

hoho kb memang sejuk,,terutamanya mlm,,tp kalau tghari,,panas yg amat

Pinky Pixie said...

kene minum air bnyk2 kot. mngkin tekak kering tu. hehe

Ain Zulaikha said...

hehehe kota bharu meme sejuk belaka.. hahaha oyak kelate dop jadi lak. kah kah kah

dapat rasa sakit tekak tu, huhu mesti sakit.. nauzubilah..

dak eina said...

@twinkle twinkle

tau takpe...sejuk...sejuk sgt!

dak eina said...

@Pinky Pixie

ye la kot dear~~ :"(

dak eina said...

@Ain Zulaikha

rosakkan bahasa kelantan jek ain nie :P

sakit sgt~~ :"(


design with love by Dak Eina