kite kawan

11 December 2010

~~sebelum kapel bukan main baik.. dah kapel? ohhhhh lelaki!

Salam Buat Semua.

Tak sangka ramai pulak orang bagi respon kat entry sebelum nie.

Nie antara respon/komen yang saya terima dalam entry [ini]

wanie kamal; mmg pon.ble dh dpt wt xksh je kn3..sdeh tol (Tahu takpe wanie..... Sedih sangat)

AkuAyie; sbb masa kapel, kite sep duit. nk mesej ngn dia sorang je. bile dh xde kapel, seboleh2nye nk mesej ngn semua org, supaya x terasa sunyi. HAHA~ mmg masa berkapel sgt menjimatkn. HAHA (Yup.... Eina sokong Ayie tuh. Memang nak mesej semua orang walaupon orang tuh tak nak reply mesej kita)

Ain Zulaikha; heheheh terbalik pulak sis eina ni, macam mana bila single banyak kali topup ? hahaha.. biasa la gitu.. da dapat di lupakan , bila kita tak de baru tercari2.. em2, lebih baik berkawan je.. (Memang pelik sangat nie Ain.... A'ah baik berkawan la kalau perangai berubah lepas tuh. Sis Eina tak suka la perangai lelaki macam nie)

Cikbelog; erk..mungkin dia tak nak tunjuk yang dia sayang kamu..mungkin la kan..pikir positip untuk redakan marah.heeee (Hahahaha tak nak fikirlah.. Tiap kali fikir... Yang negatif jugak keluar. Senang jek. Bincang tanya apsal perangai encik bf dah berubah tak macam time kawan-kawan dulu. Biar sedar diri sikit! Huhu garang tak saya??)

twinkle twinkle; ahha betul2 laki selalu mcm itu (Yup...... Tapi tak semua kan???)

Ery Farieha; ahh sebijiknye situasi kita. kenapa lelaki macam ni ek? ;( (Ingatkan Eina sorang je kena cam nie. Ery pon kena eh? Hmmm lelaki oh lelaki. Saya nak awak jawab yang nie. Boleh?)

Huhu... Rupa-rupanya bukan saya sorang yang kena macam tuh. Ramai lagi ye? Lelaki...... Boleh tak jangan buat kitorang (pompuan) macam nie? Jangan ar sebab dah kapel, awak guna pegangan "alah kau milik aku dah kan, mesti kau akan paham punya perangai aku macam mane" Weh! Kenape time kawan dulu kau tak tunjuk sikap sebenar kau eh? Arghh tension aku bercerita pasal nie. Makin emo tahu tak.

Eh apasal saya buat entry mengarut nie. Macam nak marahkan lelaki je kan? Hahaha. Pengalaman mengajar erti kehidupan kepadaku dan menjadi saya semakin matang~ Huh matang lah sangat kan? Wuwuwuwuwu. Sekadar berkongsi dengan korang. Saya pernah mengalami situasi nie. Saya tak nak ianya berulang lagi.... :))

ps; Kepada bakal boifren, saya tak nak awak berubah ok?

pss; Terima kasih kat semua kat entry [ini] Dah boleh senyum sikit-sikit nie. Alhamdulillah :)

15 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Kik0 ♥ QiLaH said...

oh dem.
tepat sekali.
penah intebiu cik abe,
dia ckp dah dapat,
x payah la susah2 wat mcm dulu.
huhu. -_-"

penah wat entry jugak
http://fieqilah.blogspot.com/2010/10/kehidupan-yg-serabut-dgn-masalah.html

Fyka said...

btol eina,aceli fyka dh kena dlu2...sgt2 rapat n baik then kerap sgt msj,tp bla dah kaple...susah btol,dah 2 kerap gadoh lg ade la...rasa mcm kwn lg bahagia..

alawiah raji said...

slalu mcm tu lah....benda ada depan mata slalunya tak di hargai

wawa meiko said...

saya nak baca entry nie ? Bg links boleh ? weee ~

Amir Syahir said...

jgn percaya laki tw. jd laki baru leh cye demm so much..auww..kah2

amy azuha said...

kalau da kwen cmne la pulak eyh

Ain Zulaikha said...

hehehe biasa lah tu, lelaki kalau sekali tak buat perempuan cmtu tak sah.. lelaki alasan dia senang je..

" dulu saya tak matang "

tak matang bnyak lah tak matang.. huhu..

Sarah Mohd Saleh said...

tak sangka u pon alami yg same mcm i..ishh..lelaki sume same..uh..blom kapel pjak semot xmati,da kpl..pangai kauu cam kambenggg..haha

hamzah ian said...

biase la laki

nanie said...

kebanyakkan lelaki mmg macam tu..
oh,sbar je la..

amira faqihah said...

tu la kdg2 rase,,bekwan lagi best kot ;)

Linglung said...

ouh lelaki, dan tak semua lelaki begitu..ye dak?

NUR AIN AZMAN said...

slm. ouhcc! hihi. tapi x smua kapel mcm tu. kadang tu, before kapel kite kena pndai menilai bakal bf kite tu mcm mana. sejauh mana kah dia tu jujur dgn kite. sejauh mane kah dia tu baik dengan kite. bila kite lebih berhati2 pilih pasangan, dan tidak ptus2 memanjat kan doa kepada Allah, insyaAllah. doa kite pasti di makbul kan olehNya. tapi org cakap, psgn yg baik untuk yg baik. kite kena sedia menerima smua nya. tapi xslah kalau kite berusaha. betul x? saya suka entri ini! :)

Anonymous said...

err.. aa. sume betol. keh2

err aa.. saye heartles~

dak eina said...

@NuR 'aQiLaH

haih boleh pulak dia cakap cmtu..teruk la..ok nnt eina terjah!



@Fyka

a'ah..bila berkawan lagi bahagia rasenya.



@alawiah raji

memang! eina sokong!



@wawaZIBANG

dah letak la wak..



@hiro

gua xnk jd laki cm nie la...hahaha



@amy azuha

xtaw la den...hahaha



@Ain Zulaikha

banyaklah xmatang...dh tau xmatang...gedik nk bercinta dulu..



@Sarah mohd saleh

perangai lebih pade tu pon ade...



@hamzah ian

lu pon macam tuh ek?



@nanie

sdg bersabar...hahahaha



@twinkle twinkle

tau takpe dik :))



@Linglung

a'ah tapi tak semua...



@NUR AIN AZMAN

tp kan...yg kte leh terpikat sbb dia baik gile k dlu....skang bila dh kapel...perangai? Ya Allah..Tuhan je tahu... :(



@maCy

hee~~


design with love by Dak Eina