kite kawan

09 December 2010

~~nak pinjam bahu... bagi tisu sekarang!

Salam Buat Semua.

Serius saya cakap, saya takde mood hari nie. Mood dah berlari ke langit [?] Sedih gilos! Nie gara-gara someone tapi tak perlu lah saya nak cite sebab sape. Biarlah hati nie hancur berkecai sorang-sorang. Saya memang selalu sangat  kena ngan situasi nie tapi saya buat tak tahu je. Kali nie saya tak tahan sangat. Melampau :"( Terima kasih sebab membenci saya. Saya terima semuanya. Mungkin ini memang ketentuan dari-Nya, saya redha. Saya tak minta dilahirkan di dunia ini tapi saya tetap bersyukur sebab dilahirkan dan mampu merasa nikmat hidup di muka bumi Allah ini. Saya hanya mahu dihargai bukan dihina dicerca sedemikian rupa. Saya masih mempunyai hati dan perasaan. Mungkin saya teruk sebab saya menceritakan kisah saya kat blog nie. Tapi saya masih mempunyai akal fikiran, tak cerita siapa yang buat saya sesedih hari nie kan? Air mata saya menitik tiap kali perkataan tu terngiang-ngiang kat telinga nie. Saya tahu saya selalu dibenci. Tapi saya buat tak tahu je. Kalau saya layan rasa benci tuh, mungkin lebih teruk keadaan sekarang nie. Saya hanya mampu meluahkan kat blog. Orang kata, "diam itu lebih baik kan?" So saya ambik inisiatif tuh. 

Blog...... Kau kena dengar masalah aku, ok? 

Saya memerlukan seseorang tuk saya luahkan perasaan sedih saya sekarang tapi sape yang sanggup nak dengar? Sape sanggup bagi bahu dia tuk saya? Sape sanggup bagi tisu kat saya sekarang? Mungkin ada dan mungkin takde. Ok, saya terima lagi hakikat itu. Air mata saya memang murah time nie. Izinkan saya berundur diri buat seketika untuk 'membanjirkan' bilik saya sebentar. Saya bukannya nak meraih simpati sape-sape tapi terima kasih kalau anda anda anda semua bersimpati atas nasib saya. Saya sedih. Sebab ape? Birlah rahsia~

ps; Terima kasih kerana membenci saya :))

18 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Juliet_iRa~" said...

dak eina,
be strong..
nape sedih ni..
sabar banyak2 k..
ada hikmahnya atas semua yg terjadi..
senyum cikittt..:)

LyNn HaMzAh said...

menangis la kalau itu boleh membuatkan eina lega...fikirkan yang positif yer eina...semoga ada hikmah disebalik apa yg terjadi...

Nazifa M.Zali said...

nape nie eina?
jgn sedey2 k..ifa ade nie..

amira faqihah said...

sabar ye akk :)
tapi kite jgn selalu biarkan air mate kite mengalir kerana org yg x sepatutnye :)

MIRUL said...

nak ambik bahu2....sewa tau..ikot jam..hahaha...tisu ade 2 pn yang ambik kt kndri..haha

fmunyraz said...

aku ada. aku sedia berkhidmat untukmu mc na.huhuhu
xmau sedih2,

URY said...

Salah satu kebaikan menjadi blogger... dpt luahkan perasaan.

Pinky Pixie said...

dear, jangan la sedih2... isk,

nazirulhazwan~ said...

babe, klu ang boleh jumpe den, den boleh je dgr.

dak eina said...

@iRa~"

ye...thnx ira~~ *sedang senyum nie :))

dak eina said...

@LyNn HaMzAh

eina selalu pk +ve lynn.. :(

dak eina said...

@Bulan

susa nak ckp ifa...biarlah rahsia~

dak eina said...

@twinkle twinkle

tp nie kat org sepatutnya.... sedih sgt dik.. :"(

dak eina said...

@Merul

merul jahat!

dak eina said...

@fmunyraz

ok faaza~ TQ darling~~~

dak eina said...

@9W2URY

yup! betui tuu ;)

dak eina said...

@Pinky Pixie

uwaaaaaaaaaa!! nak bahu kiri n kanan~~

dak eina said...

@nazirulhazwan~

huhu tQ kawan~~ :)


design with love by Dak Eina