kite kawan

21 December 2010

~~kemas beg kali ke berapa dah tahun nie saje :P

Salam Buat Semua.

Jun -> KB ke KL

Julai -> KB ke IPOH

September -> KB ke KL

November -> 2kali KB ke KL

Disember -> 2kali KB ke KL

Alhamdulillah, dah sikit bertenaga dari semalam.. Tapi tekak masih sakit nak menelan. Telan air liur pon sakit :"( Tapi... Bila makan, ok je. Pelik! Gedik ke mengade-ngade macam nie =.="

Ok fine, sememangnya tahun nie memang keje melepak umah akak kat Kota Damansara tuh. Bukan keseorangan. Seperti biasa bersama family tersayang~



 
Kali nie pegi KL, kitorang pilih nak naik bas je. Lagipon pegi kejap je kan. Penat badan lah kalau pegi kejap je. Badan tak sempat nak rest nak kena pegi keje balik. Badan abang saya lah. Badan saya takpe sebab saya tak keje :P

Mulanya nak naik train, pastu kat bahagian tempat tido kehabisan tiket pulak, so kitorang pilih bas je la. Arghhh rugi! Dah la teringin nak naik train. Last naik masa darjah 5 kot pegi KL. Giler lama perjalanan. Naik kat sini kul6 petang camtu la dan pastu sampai KL kul8pagi++ kot. Best bila ingat dulu-dulu :P

Khamis nie nak pegi. Rasanya malam Khamis boleh la saya kemas beg. Kalau saya kemas sekarang kang, terkejut pulak Mom saya. Huhu. 

Pernah kena perli ngan Mom, "Cepatnya Mak Uda kemas beg..."

Auwww malu saya.. Sekarang tak macam dulu dah. Ye la dah makin matang kan. Hahaha! Ok dah dah, nak pegi tengok cite Hani kat tv3.

ps; Ensemnya Rizal~ :P

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

intanurulfateha said...

bestnye asek g jenjalan je! sis dok ruma jer T__T

Ain Zulaikha said...

sis eina, gila betul byk perjalanan, tak penat ke, mesti penat gila kan.. hehee

dak eina said...

@intanurulfateha

hehe...thun nie je byk kali~~

dak eina said...

@Ain Zulaikha

penat tp berbaloi2~


design with love by Dak Eina