kite kawan

17 December 2010

~~bersama family tersayang kat i-City ;)

Salam Buat Semua.

Entry lapuk daa~

Seperti yang sedia tahu sape yang baca blog saya memang dah tahu lah kan, saya dah balik umah kat Kelantan nie hah. Selama beberapa hari dan hampir seminggu jugak lah saya menapak kat umah akak saya kat Kota Damansara tuh.

Setiap detik, minit saat itu lah saya hargai. Bersama keluarga tersayang adalah detik yang sangat indah kan? Actually, takde lah percutian sangat tapi lebihkan aktiviti bersama keluarga, bergembira bergelak ketawa. Tambah pulak perangai comel budak dua orang nie memeriahkan lagi suasana. Asyik gelak je tengok aksi anak saudara saya yang comel nie. Sape lagi kalau tak Izzat ngan Qaisara (Yaya).

First entry nie saya nak tunjuk gambar masa pegi i-City aritu. Dah lame teringin nak pegi... Last-last dapat jugak pegi. Terima kasih keluarga ku yang tercinta~

Best giler ok. Ape yang best?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jadi arnab jadian :P

Minnie Mouse pon ada jugak! :P

 Tiada yang lebih bahagia melainkan dapat bersama mereka semua.
 
Anak-anak buah tersayang. Time nie lepas kejar Qaisara, dia lari laju gila kot. Tergedek-gedek bontot dia. Lucu sangat! Penat tau kejar dia pastu dapat tangkap kena dukung dia. Kang lari lagi kang. Berat wooo 10kg++. Alamak muka berminyak gilos tuh. Abaikannnnn T_T Janji aku enjoy malam tuh :P

Banyak lagi sebenarnya gambar kang korang muntah hijau lak tengok gambar saya yang posing maut tuh. Hahaha.

Ok fine, saya takde idea nak update blog le wei sebab tuh selongkar draft nie. Edit-edit sikit pastu publish! Tunggu next entry, kitorang naik bot pegi round tasik. Cuba teka tasik mana.... Huhu kalau betul dapat beli gula-gula pakai duit sendiri!. Hihi.

ps; Sorry! Kurang idea la~

design with love by Dak Eina