kite kawan

08 December 2010

~~kita kawan je lah eh?

Salam Buat Semua.

Jam sudah menunjukkan pukul 10.30malam (lebih kurang).

Anak; Mom, jom teman orang pegi topup kejap. Takut la memalam nie. Gelap :(

Mom; Haih baru 3hari lepas Mom topupkan RM10 dah habis ke?

Anak; Dah habis dah......... Hmm takpe lah Mom. Biar orang pegi sorang-sorang.

Si Anak berlalu ke kedai untuk topup kredit tepon dia dengan merempit. Sorang-sorang ok! Berani tak? Sanggup kan si Anak pegi kedai sorang-sorang memalam semata-mata nak topup. Hahaha! 

Si Anak tu saya lah. Hahaha! Haih saya kepelikan kehairanan kebengongan dah nie......... Apsal sejak single nie, kerap bebenor saya topup. Dulu masa kapel, sebulan sekali je saya topup. Kekadang 2bulan habis RM10 je. Betapa jimatnya time kapel dulu. Huhu. 

Tu la belum dapat, tetiap hari sms tanya khabar. Soalan pon same je tetiap hari. Tak muak pon. Dah dapat, kau buat keje kau, aku buat keje aku. Seminggu sekali sms kira dah kira ok sangat lah tuh. Seminggu sekali tanya khabar pon harammmmm ok! Entah-entah saya masuk wad ke mati ke awak pon tak tahu kan? Saya demam lagi lah awak tak tahu :"(

Boleh tak jadi cam dulu-dulu? Kenapa time berkawan, awak baik sangat eh? Siap paksa-paksa saya pegi makan ubat pe semua kalau saya sakit. Ugut pon penah, "Kalau awak tak makan ubat, awak tak sayang saya" Amboiiii bukan main lagi kan? Bila dah dapat, awak buat tak tahu je bila saya sakit.

Ishh kalau macam nie, baik kita berkawan je. Boleh? Arghhh kawan sudah. Tak payah ajak kapel. Saya lebih suka awak jadi kawan saya la kalau saya tahu perangai awak akan berubah lepas kapel. 

ps; Mereng lah entry nie. Kalau makan cili, anda akan terasa pedasnya. Hahahaha!

14 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

.. said...

mmg pon.ble dh dpt wt xksh je kn3..sdeh tol

AkuAyie said...

sbb masa kapel, kite sep duit. nk mesej ngn dia sorang je.
bile dh xde kapel, seboleh2nye nk mesej ngn semua org, supaya x terasa sunyi. HAHA~

mmg masa berkapel sgt menjimatkn. HAHA

Unknown said...

kalau macam tu kita kawan jelah eh...



Jom Tengok Siapa Yang Menyorok Sini

Ain Zulaikha said...

heheheh terbalik pulak sis eina ni, macam mana bila single banyak kali topup ? hahaha.. biasa la gitu.. da dapat di lupakan , bila kita tak de baru tercari2.. em2, lebih baik berkawan je..

Cikbelog said...

erk..mungkin dia tak nak tunjuk yang dia sayang kamu..mungkin la kan..pikir positip untuk redakan marah.heeee

amira faqihah said...

ahha betul2 laki selalu mcm itu

Unknown said...

ahh sebijiknye situasi kita.

kenapa lelaki macam ni ek? ;(

dak eina said...

@wanie kamal

a'ah~~

dak eina said...

@AkuAyie

nak kapel balik ah cmtu..huhu~~

dak eina said...

@Pendekar Berkuda

orite pendekar!!

dak eina said...

@Ain Zulaikha

ntah..ngah pening gk ngan hal nie...ye2...kwn je lbh baik~~

dak eina said...

@Cikbelog

huhu ye think +ve slalu!! :P

dak eina said...

@twinkle twinkle

kenape ek mira??

dak eina said...

@Ery Farieha

xtaw la ery... :"(


design with love by Dak Eina