kite kawan

24 December 2010

~~bawak bertenang semua.

Salam Buat Semua.

*Scheduled Post*

Terima kasih yang menawarkan diri nak jaga hamster saya kat entry sebelum nie. Tapi kan semua duduk jauh. Cam ne tuh? Hmm.. Takpe la. Biarlah saya jaga sendiri. Huhu. Takkan saya bawak hamster tuh pegi sekali? Hah!!


Tak...... tak...... tak mungkin saya angkut bawak hamster pegi sama. Kalau pegi ngan kete sendiri lain la kan. Hahaha. Kalau nak bawak naik bas sekali, err tak mungkin sampai bila-bila la kan?

Huhu. So nak suh sape jaga? Hmm~

Berterus-terang saje lah Dak Eina..... :P

Ok, saya suruh Abah saya je jaga. Hihi. Abah saya tak pegi sama kali nie. Abah kena tinggal sorang-sorang. Tolong jaga umah. Hihi. Lagipon Abah ada keje kat sini. Keje kat kebun pastu keje jadi pak supir cucu sedara dia. Lagi keje Abah..... Jaga hamster nie satu ye Abah. Hihi.

ps; Janganlah Abah mintak upah~

7 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

twinkle twinkle said...

huhu knp abah x ikot?

intanurulfateha said...

eina, beli la rumah hamster mcm sis punye tu

maCy said...

yunk macy xjmpe tarikh la kt entry. huhu

dak eina said...

@twinkle twinkle

abah jaga umah n hamster... huhu xla.. ade keje kt sni :))

dak eina said...

@intanurulfateha

xde duit la sis.. tggu la keje kumpul duit dlu.. huhu

dak eina said...

@maCy

mmg xde tarikh pon yunk... :))

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

semoga hamster kamu selamat ok!

erm..
kamu pakai shawl kan?

jum join contest kat blog saya!



http://owlkieranaa.blogspot.com/


design with love by Dak Eina