kite kawan

18 December 2010

~~Kontest Blog Terkemas.

Salam Buat Semua.

Hoho blog nie dah lame takde entry kontes kan sejak blog kontes mula tubuh. Ok, kali nie saya kena tag oleh Mak Cik Pinky. Thanks sebab tag saya. Nanti saya tag kamu banyak-banyak k! Hee~

Klik banner kalau nak join!

Kontes nie dianjurkan oleh adik Hana & Fyza. Blog diorang memang comel ah. Pandai hias blog bagi cantik. Saya punya biasa-biasa je asalkan tak serabut. Hee~

Meh saya letakkan syarat-syarat kontes nie. Yang terbaru nie k.
Syarat-syarat wajib * nak gempak jap . muahaha .

   1. Follow blog hana and Fyza . tak follow pun takpe but make sure korang salu update dengan blog kitorang ok :D

   2. make sure korang ada blog tau! no blog . no contest, no present ! hahah .

   3. buat satu entry dengan tajuk Kontest Blog Terkemas . amek banner tu sekali and make sure link kan terus ke blog hana atau link entry kontest ni .

   4. bila dah buat, bagi link entry korang dekat ruangan komen hana ok . submit link entry dekat blog hana je tau . senang sikit . kang tercicir habis kena pelengkung ngan korang . haha .

   5. kontest ni terbuka kepada semua warganegara malaysia tak kira umur dan jantina.

   6. tag 3orang blogger ok :)

   7. 3 orang pemenang je akan dipilih . kalau nak tambah nanti kitorang gitau . haha.

   8. update : sebab takut ramai sangat, limit untuk join 1000 orang sahaja . kalau nak tambah hana bagitau :)
Oh ye tak lupa, blog Hana pulak banyak tutorial best-best. Boleh la usha blog dia ye :)

Mangsa saya kali nie.... Bulan, Mish, Zaer. Diorang geng blogwalking saya memalam. Korang kena join tau! Yang lain pon join la jugak k!

ps; Kemas ke blog nie? Erkk!

6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina