kite kawan

17 December 2010

~~malam jumaat malam??

Salam Buat Semua.

Malam Jumaat malam ________?

Sila isikan tempat kosong tuh k. Tadi tengok tv.. Cite tv3 memang cite hantu kan setiap malam Jumaat? Terkejut saya! Mujur la ada Abah ngah baca paper kat sebelah... Kalau tak mesti tak tengok.

Pastu bila tv3 iklan, saya tukar channel. AXN ada Ghost Adventures kot. Gile ke hape siap bercakap ngan hantu. Beraniiiiiiiiiii tu. Saya? Hmmm jap nak fikir. Hihi :P

Tengok 2,3minit pastu saya off tv. Malas la nak tengok. Bila masuk bilik....

"Apocot!!"
.
.
.
.
.
.

Ingatkan ape la bercahaya dalam gelap di sudut kiri~ Rupa-rupanya Mom ngah mengadap laptop saya. Ishh saje je nak takutkan saya. Dah la tak bukak lampu. Terkejut saya! Mujurlah takde lemah jantung. Saya pon ape lagi.

"Terkejut orang.. Dah la tengok cite hantu tadi!"

Mom boleh pulak gelakkan saya :"(

Tu baru tengok sikit... Kalau tengok banyak mesti terkejut sampai terkencing dalam seluar kot. Huhu.

Kesimpulan kat sini, malam Jumaat malam ada hantu. Erk! Betul ke? Bagi korang malam Jumaat malam ape pulak ek?

Dahhhh nak tido dah. Esok kejeeeee! Keje jage Izzat! :P Selamat malam sayang~

ps; Saya tak takut hantu, saya takut Tuhan. Gerun tiap kali Jumaat.

6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

hiro said...

mkwe suka tgok cte antu..tp penakot..rmai.

Ain Zulaikha said...

hehehe sis eina, same la kita. kalau tgk benda seram nanti sampai terbawak2.. padahal kalau tak tgk cte hantu biasa je kalau masuk bilik nampak org tgh duk dalam bilik kite gelap2.. hehehe

sarah honey said...

saya dah xtgk citer hantu dah skrg.sbb nak elakkn rsa takot yg ntah ape2 tuh.hahahhaa

dak eina said...

@hiro

slh satunya dak eina...hiiii

dak eina said...

@Ain Zulaikha

tahu takpe ain...nie baru skit...kalau tgk byk...tak tahu lah cm ne,.

dak eina said...

@sarah honey

huhu...tak nak tgk jgk...tp nk tgk...hah cm ne tuh?


design with love by Dak Eina