kite kawan

04 December 2010

~~hai mamat Negeri Sembilan :)

Salam Buat Semua.

Hari nie bangun pagiiiii. Subuh lagi dah bangun. Bagus tak? Hee~

Hari nie nak berjalan pegi Nogori Sembilan. Sape duduk kat Negeri Sembilan? Jom dating, lepaking, shopping kat Nilai?  Macam boleh je kan mengajak orang bagai tuh. Bukannya nak pegi shopping kat Nilai tu pon. Tapi pegi kenduri kendara dengan saudara-mara. Huhu. Kenduri tu kat Senawang. Tak pernah lagi sampai sana. First time nie. Takut pulak saya.  Haha macam saya pulak nak kawen.

Simple saje hari nie. Pakai baju kurung bunga-bunga, shawl n wedges. Tertinggal handbag la pulak. Tak pe. Kita letak barang-barang dalam beg sape-sape. Nasib la kan? Sape suh bawak beg besau.. Hahaha!

Ok, entry nie auto publish k :P

ps; Perasan tak banyak entry tak bergambar? Tertinggal card reader la weh!

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Ain Zulaikha said...

if ain ada kat nilai, mesti leh jumpe kan? hehhehe

fairuz said...

hahah.macam2. kalau org joho camne plak? =.=

dak eina said...

@Ain Zulaikha

ala ain...k.eina bukan g nilai pon...

dak eina said...

@fairuz

kalo dh jodoh nak buat cmne :P


design with love by Dak Eina