kite kawan

01 December 2010

~~masih ada jodoh antara kita sayang :))

Salam Buat Semua.

Sebulan yang lalu, saya pernah menangis tersedu-sedan sebab kehilangan awak sayang.

Sebulan yang lalu, saya pernah kena marah ngan Mom ngan Abah sebab tak pandai jaga awak.

Sebulan yang lalu, saya tak lena tido sebab susah giler kot nak cari pengganti awak.

Sebulan yang lalu, saya menyesal ngan perbuatan saya kepada awak.

Sebulan yang lalu, saya mencari-cari mana perginya awak.

Sebulan yang lalu, saya pernah terfikir mungkin jodoh kita hanya mampu bertahan selama setahun saja.

Tapi hari nie, saya mampu tersenyum kembali. Awak telah kembali di sisi saya. Saya rasa masih ada jodoh antara kita sayang. Oh gelang kaki ku~

Kekeke....... Yay! Nak senyum sampai telinga rasanya. Sebulan yang lalu, saya pernah nangis, pernah kena marah ngan Mom dan Abah, pernah menyesal sebab kehilangan gelang kaki tuu. Ye lah, gelang kaki emas tuh. Kalau takde RM1K tak boleh beli tau. Dah la sekarang emas mahal. Hoho. Pastu kan, hadiah hari jadi saya yang ke-20 tuh. Mom yang kasi. Sweet kan Mom saya? Hee~

Tadinya ngah mengadap laptop, Mom datang cakap gelang kaki dah jumpa. Rupa-rupanya tercicir kat dalam bilik yang biasa saya tido kat umah akak saya. Hari tuh lagi suh cari mana tahu kot-kot jumpa. Akak tak cari pon. Dah tahu kitorang nak pegi sana esok baru lah terhegeh-hegeh kemas bilik. Kan dah jumpa rantai kaki saya tuu. Ehhh sukanya!!!!

Psstt!! Orang tua cakap, barang yang hilang pastu kita jumpa balik, orang kata masih ada rezeki lagi la ye? Alhamdulillah, kalau tak melayang duit bakal suami saya. Huhu. Mom pernah cakap, Mom tak beli dah gelang kaki nie kalau tak jumpa. Nanti kawen, mintak ngan suami lak. Haha. Tapi kalau suami sayang isteri, apa yang isteri nak mesti dia akan penuhi jugak kan? Wuwuwuwu ngade!

Tak sabar nak pegi sana, nak pakai balik gelang kaki tu. Sebulan tak pakai rasa kosong je kaki. Jalan pon tak bunyi. Tak meriah la tak bunyi. Hahahahaha!

ps; Rasa bahagia sangat ibarat dapat bf baru :P

6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina