kite kawan

08 December 2010

~~selamat semuanya :))

Salam Buat Semua.

Alhamdulillah saya dan family dah selamat sampai tepat pukul7 malam tadi. Syukur semuanya selamat, takde pape berlaku masa otw balik tadi.

Penat..... Tapi cam best jek perjalanan hari nie. Sampai je sempadan Kelantan terus hujan. Huhu sejuk tu yang best. Asyik tido je dalam kete. Konfem malam nie susah nak tido. Banyak tido petang tadi kan. Eleh padehal tetiap malam asyik susah nak tido melainkan penat melampau!

Tadi rasa nak update gambar-gambar sepanjang 'percutian' nie tapi rasa cam tak larat pulak. Huhu takpe la... Saya update lain kali je k.

Rindu saya tak? Letak gambar nie mesti korang dah tahu saya pegi mana kan. Nie saya letak sekeping je. Tak suprise pulak letak banyak-banyak. Bajet ada yang tertunggu-tunggu entry tuuu nanti :P

Rabbit tersesat dalam blog saya

Psstt......... Pak Andak, terima kasih sebab sudi teman Mak Uda petang tadi. Takde lah Mak Uda boring. Sayang Pak Andak ketat-ketat lah! Hihi :P

Ok, jumpa lagi geng! Esok-esok saya pegi blog korang pulak eh. Terima kasih pada yang sudi datang blog nie. Sayang korang lebih lah~

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina