kite kawan

22 December 2010

~~jawatan kosong di Kelantan!

Salam Buat Semua.


Sape nak jaga hamster saya tuk 4hari ketiadaan saya ke KL nie? Hari tuh seminggu ke KL, kawan saya si Bib tuh yang jaga. Kali nie tak leh nak suh dia jaga dah sebab dia pon akan ke sana jugak. Nak suh sape jaga kali nie? Takut jugak kang mati keseekoran pulak hamster saya nie. Hahaha.

Pastikan anda berminat nak jaga ye dan berada di Kelantan. Hahaha! Berminat?

ps; Hamster @ Sayang :P

7 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

myravea said...

Haha..adik2 myra berminat! tapi tapi ade kat sg petani ni..ngeheheh :P

nazirulhazwan~ said...

sy2!!kg saye kat kltn/kg je la tapi.hehe

aNaYaNa said...

owh..hasmter upenyer..haha..
geli owh..kecik sangat..

azi nur said...

comelnye....saye takut nk peygang hamster...huhu...nway thanks singgah blog...nice blog dear~

twinkle twinkle said...

huhu xleh isi la,,duk kl jauh haha ;D

alinac lover said...

ala..x bole..x ble...hehhehe

Cik Yana said...

Kenapa tak bawak sekali?


design with love by Dak Eina