kite kawan

12 November 2010

~~baju raya dah siap!

Salam Buat Semua.

Pagi tadi, tido saya diganggu oleh Izzat! Ish suka benau kacau Mak Uda dia. Tahu lah matahari dah atas kepala tapi sabarlah! Tak puas lagi tau tido. Hahaha anak dara ape lah malas macam nie =.=
*Budak nie memang tak boleh tengok orang senang*
Kalau kacau nak ajak pegi shopping ke pegi jalan-jalan ke ok jugak! Nie kejut saya semata-mata nak bagi baju raya saya. 

Izzat: Mak Uda! Mak Uda! Bangunlah!

Saya: Ape??? (mata bukak kecik-kecik je)

Izzat: Nie Tok Ma bagi baju raya Mak Uda.

Saya: Oh ye ke... Letak je situ.. (mata bukak sikit sebab nak tengok baju raya tuh)

Izzat: Ok.. Bangunlah Mak Uda.

Saya: Mak Uda demamlah Izzat... (sambil tarik selimut dan krohh krohh krohh balik)

Hahaha Izzat kalau cakap demam mesti dia kuar punya dari bilik nie. Orang sakit jangan ganggu tauu.. Kang makin sakit! Haha. Tetiap pagi saya mesti cakap saya demam punya supaya tido saya tak terganggu.

Kejam tak? Rasa nak gigit saya tak? Apa gigit-gigit? Ingat nie cokelat ke?

Hahahaha tadi dah try baju raya. Macam sikit longgar. Hmm adekah saya dah kurus? Oh tidaaakkkkk!
*Oh saya suka kain cotton ok!*

2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

azzey said...

dak eina: baju jenis cotton mmg fofular skrg nih!

slm ziarah.....

dak eina said...

@azzey

mmg...eina suka kain cotton!! ;)


design with love by Dak Eina