kite kawan

18 November 2010

~~saya pilih B.. A jangan sedih eh.. ;)

Salam Buat Semua.

Sambungan dari entry yang sebelum nie. Klik [sini] dan [sini] kalau dah lupa. Maklumlah dah tua-tua semuanya. Hahaha!

Jom kira undian peminat. Erk bajet hot kau nie Dak Eina!




Banyak yang mane? B kan? So saya pakailah B! Huhu. Bangun pagi raya dah lewat sebab mata tak leh nak lelap malam tuh. Haish entah pape la. Boleh tersedar pon sebab Izzat kejut saya. Malu kejap ;P Anak sedara kejut mak sedara bangun. Izzat dah siap-siap pakai baju melayu dah. Comel sangat! ;)

Izzat: Mak Uda! Bangun! Raya nie kan. Pastu pakai baju yang nie (sambil tunjuk-tunjuk suh saya pakai baju bunga-bunga yang A)

Saya: Mak Uda nak pakai yang putih tu la (terus bangun dan menuju ke bla bla bla bla)

So, ini buktinya....

 *Dak Eina lenggang......... Aku sepak la kalau cakap aku jalan lenggang! *

2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Anonymous said...

Saya baru create blog dengar cerita kawan-kawan add nufnag je boleh buat duit saya nak add tapi tx mahir boleh tx bagi tunjuk ajar
TQ

dak eina said...

@Zanna Rohim

nanti eina buat tuto...tp mcm xpandai je nak buat tuto..hihi


design with love by Dak Eina