kite kawan

19 November 2010

~~Zahid berbalas komen ngan Dak Eina ;)

Salam Buat Semua.

Macam tak best je cite pasal jiwang-jiwang kat blog. Haha pastu ade entry sedih-sedih. Tetibe rasa malu...... Tapi tetap nak cite jugak. Ok, dah tutup cite tuh. Kita bukak buku baru k murid-murid ;P

Malam sebelum raya haji aritu, saya ada gedik-gedik kat fesbuk. Hmm bukan saya memang selalu gedik ke? Hahaha! Pastu kan siap gedik kat profile Zahid. Tengok nie................ :P

 *Auuww panggil abang tuu.. Jap lagi Zahid panggil saya Sayang....... Hahaha*

Pastu mula lah bercerita pasal Zahid kat fesbuk. Sebelum tuh ade post status yang nie.


Bengong punya komen saya dapat. Mengarut betul. Yang tak tahan, salah sorang yang komen tuh cakap, saya minat ex budak kelas yang nama Zahid. Eh hello! Saya bukan jenis minat budak sekelas ok. Kalau gaduh mula lah nak buat-buat muka. Kalau ngah baik. Haiya! Pijak semut pon tak mati. Saya tahu lah sebab kawan saya macam tuh ^_^

Pastu kan. Lepas pegi ucap selamat hari raya tuk Zahid, terus pegi post status malu-malu kerbau. Auuww auww macam pondan dah rasa. Haha.


Kali nie lagi dasyat. Ade budak 'koya' a.k.a perasan. Haha sape lagi kalau tak makcik yang nie. Sibuk je nak jadi assistant Zahid. Pogi le jadi assistant Zain Saidin. Muahaha. Tapi......... kan, komen yang nie paling berkesan kat hati "setia sungguh ina kat zahid...dr zaman sklh smpai skunk erk....ishhh2" Kihkihkih kawan lame saya yang komen. Dulu masa sekolah. Semua barang ade tulis Malin_Za8. Huhu Lien_Za8. Perasan name Malina tapi  nak glemer punya pasal, kawan panggil saya Malin. Glemer lah konon. Hahaha.

 

Nie yang tak bleh time sebab Zahid tak balas pon komen. Huh sedih tau :'(

Kalau Zahid bace entry nie, agak-agak Zahid akan reply tak? Hahaha!

6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Pinky Pixie said...

tertipu! mane ade zahid komen.. werkkk =p


wahh, nak ngadu kat tribunal pengguna. haha...

Nadiene said...

wah! ni peminat fanatik zahid! heee. xpe, kalau ade mase jumpe lah kalau dia ade konsert, baru best!

CIK TOM said...

ni zahid punya adik tlg komen boleh??hehe ;)

dak eina said...

@Pinky Pixie

keh3.. ;P

dak eina said...

@fiD

huhu...satu hari nnt..insyaAllah..

dak eina said...

@Tomato Gurl's Life

;P


design with love by Dak Eina