kite kawan

26 November 2010

~~manja.. lembik.. gedik.. SAYA?

Salam Buat Semua.

 *Izzat, buah hati Mak Uda*

Korang manja tak? Saya rasa saya manja. Kalau orang tanya saya, saya cakap terus terang je, SAYA SEORANG YANG MANJA. Hehe. Korang lembik tak? Kalau orang tanya saya, saya cakap SAYA SEORANG YANG KUAT. Tapi kat luar memang lah kuat. Dalam hati siapa lah yang tahu kan. Ye lah, dalam hati ada taman......... Huhu. Korang gedik tak? Kalau orang tanya saya, saya cakap SAYA TAK GEDIK! Tapi orang selalu label saya gedik. Oh! Sedih kan?

Intro kemain lagi kauuu. Actually saya nak mengadu sikit boleh tak? Saya demam nie :P Lenguh sangat badan nie. Kepala pening. Rasa batuk-batuk. Arghhh dah lame tak kuar jalan-jalan kan. Semalam kuat sangat berjalan kot. Kalau lepak kat umah, tak sampai pon 1KM saya jalan pusing-pusing dalam umah nie :P Hahahaha. Berbaloi-baloi lah saya kena kan sebab semalam salah satu kenangan terindah dalam hidup saya. Saya akan senyum sampai minggu depan. Huhu.

Manja tak saya? Lembik tak saya? Gedik tak saya?

TAKKKKKKKKKKKKKKK kan? Hahahaha!

*Muka pagi tadi......... Tengok mata pon tahu sakit :"( Tak sihat + ngantuk tetap bangun pagi pegi ambik akak ngan anak dia*

ps; Nanti boleh cite pasal Yaya dalam blog nie ;)

14 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Zaer!! said...

manja?lembik?gedik?minum la susu anline.hehehehe.;p.xde kaitan langsung zaer ni.;p

cik EPAL said...

alaaa tak sehat ke? take care =)

nurayunni said...

nice blog...

HonEyBuNNy said...

alallalla..manjanya dia....;-)

enyheartsdiamond said...

geet well soon honey <3

lama tak melawat sini :')

maafkan eny :')

p/s: eny pun manja :p

hamzah ian said...

wah.. dak eina..

dak eina said...

@Zaer!!

mmg xptt betul le kamu nie zaer...hahaha

dak eina said...

@cik EPAL

xberape sihat la cik epal..ok thnx :)

dak eina said...

@nurayunni

thnx...biase2 je..

dak eina said...

@HonEyBuNNy

hee~~ :P

dak eina said...

@enyheartsdiamond

hihi xpe eny..thu u busy :)

kte sme...manja :))

dak eina said...

@hamzah ian

apenye....hemoh2..hahaha

Cikbelog said...

semoga cepat sembuh dear ;)

dak eina said...

@Cikbelog

mekaseh awk...


design with love by Dak Eina