kite kawan

28 November 2010

~~sakit bukan penghalang bagi saya ;)

Salam Buat Semua.

Walaupon demam tetap nak kuar tadi. Bukan demam kuat sangat pon. Tapi ada la pening-pening kepala sikit, pastu batuk-batuk. Biasa lah tu. Kita manusia bukannya selalu sihat. Ada ketika kita akan demam. Ecececeh macam demam teruk lak merepek dalam blog nie. Padehal demam kuat berjalan. Budak manja memang macam nie. Hahaha. Ok, hari nie bangun awal lagi. Bangun awal sebab kakak, abang ngan Mom bising-bising kat dapur. Topiknya;

"Sape tido kena tinggal"

Bukan main kuat lagi cakap macam tuh. Saje je kan nak suh saya bangun pagi. Saya pantang kena tinggal nie. Ngeh ngeh ngeh! Zass terus bangun. Huhu. Pastu bila dah bangun tuh terus pegi dapur. Anak-anak sedara semua tengok Mak Uda dia ngah towel tutup kepala :P

"Mak Uda!!!" - Izzat

"Udeeey" - Yaya

"Hah bangun pon" - Mom

"Cepat Mak Uda pegi mandi. Nak jalan nie" - Abang

"Kalau macam tuh, hari-hari kena jalan ah nak suh Mak Uda bangun pagi" - Kakak

"Hmmmm sambil sengih lebar" - Saya

Terus pegi mandi dan bersiap ;)


  *Ok, shopping time!*

*Hari nie kita shopping makanan ye*

Hari nie pegi KB Mall lagi. Saya nie memang kaki habiskan duit abang dan kakak saya :P Banyak betul makanan tuk saya. Itu nak. Ini nak. Bagus betul adik nie. Takpeee bukan duit saya. Lagipon sekali sekala, dua kali dapat pahala :P Hahaha. Ok, dah ngantuk. Nie scheduled post, saya dah tido lame dah. Hahaha time ngah buat entry nie, hujan lebat giler. Baik layan tido kan? Lagipon semua dah masuk tido. Tinggal saya sorang-sorang. Tergedik-gedik tak kesian ke??? :"(

design with love by Dak Eina