kite kawan

16 November 2010

~~pilihan hati dan antara dua.

Salam Buat Semua.

 *Sticky Post*

Uitt! Mintak tolong boleh??? Baju raya haji saya ada dua pasang. Saya tak tahu nak pakai yang mana la. Korang boleh pilih tuk saya tak? Takde kaler pink. Sob sob :(

Kalau ada kaler pink, mesti saya pilih kaler pink tuuuu.....

Tengoklah baju saya..........


Takde kaler pink langsung kan? Macam mana entah saya boleh pilih kaler nie :(

Yang paling banyak undian. Yang tu lah pilihan saya nanti raya haji nie. Pilih lah untuk saya........

17 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

deefaLya~ said...

follow dak eina. =P

twinkle twinkle said...

sypilih A :D

Darkbatman said...

hehee.. beraye yer..
klau aie ske yg sebelah bulat2 2..bulat3 2 cm 101 dalmation la plak.heheee

Anip™ said...

b tu cntik..simple dan ellegent..
hahha~ a tu mcm serabut jer..hahha
pendapat aku lar..

Bermain Games Adalah Rahsia Awet Muda, Betul Ker?

Pinky Pixie said...

pokla dot. polka dot..... hehe..

AiN Z said...

B , very uniq.

Sophia Rani said...

i like A.. ;)

Weeda said...

weeda pilih yang bunga-bunga tu....=))

tengkusri said...

cantiknya blog dak eina...dah follow dak eina..jom follow saya

Vintage Rose said...

polka dot!!kite suke polkadot!hihi

melle. said...

B!

bungakuning . said...

kalau saya , saya pilih yang floral kecik kecik tuh . sweeeet !

molmolla said...

A!!

apik pehe said...

apik ni x reti pilih sebenar nyer..tp apik suke yg putih bulat2 tu haaa..hehehe

Cikbelog said...

polka dot tu pun macam comel juga :)

hamzah ian said...

bintik2 lawa jgk

iRa~" said...

Ira suka polka dot putih hitam!hehee
tapi kena pkai kain dlm tau!..:P


design with love by Dak Eina