kite kawan

22 November 2010

~~terima kasih kerana lagu ini :')

Salam Buat Semua.

Macam mane perasaan korang bila Malaysia tak dapat pingat emas tadi? Mesti sedih kan? Takpe lah. Lee Chong Wei dah buat yang terbaik dah tadi. Pingat perak dah cukup ok dah tuh. Huuuuu~

Ok, cukup-cukuplah bercerita pasal badminton tadi. Saya nak cite pasal saya ada dapat kejutan dari yang tersayang masa raya haji hari tu. Masa lepak-lepak umah dia. Dia bawak kuar laptop dia. Dia cakap nak tunjuk something. Ingatkan ape lah. Rupa-rupanya nak tunjuk video lagu nie. Auww lagu faveret saya masa dulu-dulu. Dulu suka sangat layan cite Thailand kat tv. Hero-hero gile ensem. Arghhh sekarang nie banyak cite Indonesia dah kan?





Pernah tengok tak cite nie? Besttttttt! Tak ingatlah cite nie tajuk ape...... Hiii :P

Lagi satu yang saya rasa best tuk tengok. Soda and Iced Tea. Pattaya! Atom. Hahahaha.






Alamak! Takde subtitle pulak. Kekeke. Sorry! Pernah tengok tak? Cite nie romantik komedi. Sukaaaaaaaaa tau! Hero dia ensem gile kan? Jesadaporn Pholdee.

 *Auww tengok lah bulu ketiak sayeeeeeeeee. Ngeh ngeh ngeh*

Boleh suh TV3 tayang balik tak dua cite nie. Rindu nak tengok. Hihi ;)

ps; Nak cari orang Thailand buat laki boleh? :P

6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

SapaSapaJerLahhhh said...

xlyn thai da skang nie...kite lyn korea maaa..hahaha.....

IEKAH MOKRI said...

ishhh suka tgk soda n ice tea tu
dekat tv3 penah ader citer ni dlu
mamamt jesadaphorn ni mmg giler hensem

dak eina said...

@SapaSapaJerLahhhh

cube tuk minat korea.....tp xminat2 jgk.......lalala :P

dak eina said...

@IEKAH MOKRI

huhu betul3. suh tv3 ulang cite nie balik!!!

nanie said...

suke cte Soda and Ice Tea..
best gile..

dak eina said...

@nanie

huhu nanie pon minat eh..


design with love by Dak Eina