kite kawan

19 November 2010

~~kenangan bersama, saya abadikan di blog saya. #1

Salam Buat Semua.

Raya kali nie meriah kot. Penat pon masih terasa lagi ok. Mula-mula nak tunjuk saya ngan 'gewe-gewe' saya. Saya ada dua 'gewe' ok. Tamak tak? Haha tahun nie bincang punya bincang, nak kena pegi beraya setiap umah. Umah kitorang dekat-dekat je. Best bila berkumpul ramai-ramai. Banyak cite yang dikongsi bersama.  Ok lah, saya serahkan kepada gambar saje. Biar gambar saja bercerita.

 *Menu pagi raya umah saya - Nasi Dagang! Best giler ok!*

*Saya nie ulat bulu buku... Konfius kejap, pegi beraya ke pegi library nie*


 *Dua orang gewe saya, Diela n Fieza..... Woi!! Pakai baju oren dua-dua.. Cis!!*

 *Diela, umur dia baya adik saya tapi dia besar dari saya laaaa*

 *Fieza, nak kiss sikit.... Mmmuah mmuah! Dia pon kira tahap adik-adik jugak nie*


*Umah Fieza - makan mee kari*

 *Umah Diela - takde orang, kitorang conquer umah dia kejap*

Umah saya? Takde gambar... Takde tetamu, tapi segan sebab abang lepak kat ruang tamu. Hahaha.

Eh penat lah. Cite raya saya bersambung. Amboi amboi amboi siap ada sambungan lagi tu ;P

design with love by Dak Eina