kite kawan

10 November 2010

~~sedih sangat, saya tak kuat.

Salam Buat Semua.

Ye, saya sangat sedih.

Doakan saya kembali kuat.

Mungkin ini telah ditentukan olehNya.

Tak nak nangis.

Nanti Mom perasan anak dia sedih.

So, saya pilih untuk senyum.

Jom senyum ramai-ramai!







 
=)
 
Senyum,  tak perlu kata apa-apa.

6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Qaseh Dalia said...

why dear sedih?

Unknown said...

kenapa tetiba sedih ni cik kak...jgn sedih2 nanti cepat menggerutu kulitnya :P jadikan segala dugaan dan masalah itu satu ujian untuk lebih memperkuatkan diri. bukan menjadikan diri semakin lemah...setiap perkara msti ada hikmahnya

2nd Princess said...

sabar ye .. tabahkan hati U .. i know , u r strong girl :) . moh cedey2 ye :P

Anonymous said...

knpe ni sahabat?=)

Ain Zulaikha said...

hai dak eina, relax k.. semua yg jadi ada hikmah.. and senyummmm :)

Emilia Emira said...

jgn sedey2 ekk...bak kate lagu tuh..
kalau saya senyum awk msti senyum...biar semua org berjangkit..


design with love by Dak Eina