kite kawan

08 November 2010

~~dia pandai cakap Bahasa Melayu tau!

Salam Buat Semua.

Hai korang! Saya dah balik. Penat giler ok! Malas nak cite pasal cuti nak cite yang saya baru jumpa video yang nie, tu pon lepas blogwalking. Tak ingat dah blog sape. Awak, kalau awak ada  terbaca entry nie, sila komen entry nie k! Boleh lah saya berterima kasih kat awak. Sebab entry awak tuh, saya tetiba terjatuh cinta minat ngan omputih nie hah! Mampos ler kalau buah hati saya baca entry nie ;P

Jom layan~~ Zass!








Terkejut tak? Video kat bawah nie, dia jawab soalan pulak. Memang kagum lah ngan dia sebab tinggal kat Malaysia lebih kurang setahun macam tuh tapi dah fasih bercakap dalam bahasa melayu. Huhu suka suka suka lah! Oh Ben Bradshaw~~ 







Ok tak nak lebih-lebih. Nanti buah hati saya marah sebab minat omputih nie. Boleh lah nak like dia kat fesbuk. Boleh tanya macam-macam kat dia sebab dekat info dia ada tulis "Saya ingin ajar slang America kepada kamu". So apa kata korang cuba lah tanya dia k!

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Pinky Pixie said...

ehem2, minat mat saleh plak ye.. hekhek~

dak eina said...

@Pinky Pixie

suka dia sbb dia pandai ckp melayu..minat hny kt my buah aty lah yt!!! ;)

edaolala said...

baguslaa dorang :D cute gila. orang melayu sibok nak cakap bi. haa tgok ni mat salleh terus cakap melayu hahha

dak eina said...

@edaolala

huhu tau xpe...cepat belajar btul omputih nie kan eda?


design with love by Dak Eina