kite kawan

22 November 2010

~~masalah, boleh pergi jauh-jauh tak?

Salam Buat Semua.

Kalau tengok jam sekarang dah nak masuk 3.30pagi. Ye Dak Eina masih belum tido lagi. Arghhhh kenapa ek tiap kali kita ada masalah, kita susah nak lelap mata? Ke korang senang? Kalau saya.......... Sangat susah. Padehal, saya tak fikir sangat pon pasal masalah yang saya hadapi tuh. Heh pening la fikir. 


Masalah, kenapa kau harus datang kacau aku dan tidur malam ku? Cukuplah kau seksa tidur malam aku dulu. Sekarang makin kau seksa dia....... Ishhh bila ada masalah kan, susah sangat nak menguap. Tetibe mata jadi segar. Langsung takde rasa mengantuk. Eh penatlah kalau macam nie tetiap hari. Masalah, boleh pergi jauh-jauh tak? Saya mahu tido yang lena!!!!!!!

16 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

ahmad endo said...

ko buat senaman pas tuk kompom tido lena

twinkle twinkle said...

mohon la pertolongan Allah :)

akk jgn smpai susa tdo mlm ye :)

Me said...

xleh tdo?
ade gk my fren slu xleh tdo..
bkn time ade mslh je..
ksian lak tgk...huhu

melle. said...

biasalah begini, cuba lah dengar calm muzik before tidur

Dark Half said...

deal with it, sis! habis cter. serius cakap. masalah takkan hilang selagi kita tak berdepan dgnnya

WAHIDA ALIAS said...

uish...maslh besar ni..kalo wawa mmg stress da ni

biskut said...

kalau macam tuh ko layan jer masalah tuh sampai ko letih.

dak eina said...

@ahmad endo

peluh2 pastu tido? bagus...

dak eina said...

@twinkle twinkle

ok...skang susa sgt tau...

dak eina said...

@Me

sme la...

dak eina said...

@melle.

huhu bgus tuh..nnt eina try k!

dak eina said...

@Dark Half

mslh nie xboleh selesai dh....pegi jauh2 lah mslh!! serabut!!

dak eina said...

@WAHIDA ALIAS

stres smpai nangis2 pon, tetap xleh tido........ :"(

dak eina said...

@biskut

mls aku nk lyn....mkin aku lyn..mkin ak xleh tdo.

nanie said...

bace buku,ley ngantuk..
kalau sy la..

dak eina said...

@nanie

kalo tido bukak lampu...lg susah nk tido :"(


design with love by Dak Eina