kite kawan

13 November 2010

~~kita akan menangis bila kita rindu awak :'(

Salam Buat Semua.

Dulu, dialah adik saya. Sekarang?

Dulu, dialah pendengar setia saya. Sekarang?

Dulu, dialah sahabat saya. Sekarang?

Dulu, dialah teman shopping saya. Sekarang?

Sekarang, tiada lagi.

Dia yang saya maksudkan ialah sepupu-sepupu saya. Selepas nenek belah Mom meninggal, diorang berpindah umah. Jauh lah sikit dari umah nenek dulu. Kalau dulu duduk dekat-dekat nie je. Saya sedih sangat bila ingat-ingat balik pasal hal nie. Tetiba diorang mendiamkan diri. Dah takde sms, cll dari diorang....  :'( Kenapa boleh jadi macam nie? Tak suka la. Time raya memang langsung tak jumpa lah sebab tiap kali raya diorang balik raya kat Kuala Lipis. 

Kami dah tak macam dulu. Hubungan keluarga macam dah renggang. 

Saya rindu nak gelak-gelak, nangis-nangis ngan sepupu saya 3orang (Ining, Ana, Shirah) tuh. Semoga hal nie akan selesai secepat mungkin. Bak kata pepatah "Air yang dicincang takkan putus" begitulah juga hubungan kekeluargaan ini.

 *Ceria bersama pon tinggal kenangan - 4tahun lepas*

Saya rindu diorang :'(

Semoga semuanya akan kembali seperti dahulu. Amin....

Psst! Kalau korang baca blog aku. Konteklah aku k ;)

12 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

amira faqihah said...

Taching bace entry ni

edaolala said...

sabar dear :) nanti 1 day mesti dorang ingat kat u balik. it just cepat atau lambat. kata keluarga, mesti 1 day akan carik jugak :)

ardinihumaira said...

rindu kat dni la tak yah nanges. heeeee

Saripah Kejora said...

alahai. saya faham mcm mana perasaan awk. tapi, awk ada cuba tak call diorang? make a suprise, pergi sana ke, tidur kat sana ke, huhu. Make a call and say "I miss you guys." T_T

dak eina said...

@twinkle twinkle

eina pon...sedih tau.. :'(

dak eina said...

@edaolala

insyaAllah eda... :'(

dak eina said...

@ardinihumaira

rindu dni buat ape...hahaha

dak eina said...

@fafa punya

eina msg je adik diorang..yg sulung xbg no tepon...diorg mcm nk lari je..sedih tau :'(

Ain Zulaikha said...

sabar ye dak eina.. mmg kak ain pun pernah jadi cmni jgk.. wooo mmg sedih woo.. tp nak buat cmne kan.. da benda nak jadi..

Cik Kuku Besi Penumbuk said...

sabaq noh..
nanti dia kontek la tu..

dak eina said...

@AiN Z

nk mcm dlu2... :'(

dak eina said...

@* MissYaniAbdullah *

mudah2an meks...


design with love by Dak Eina