kite kawan

05 August 2010

~~aura bila berkasih sayang.. alahai ;p



Salam Buat Semua.

I sedang jatuh cinta! Jatuh cinta dengan orang yang sama. Dengan encik buah hati lah! Sorang tuh jek buah hati I. Huhu punya lah jiwang I sekarang nie ;p

Actually semalam I ada pegi tempat futsal. I tak main pon. Tapi kena pegi jugak. Ala-ala macam paksa rela lah! I pegi sana bukan apa. Pegi sana sebab kena jaga Izzat. Izzat nie suka sangat buat hal. Mesti jek nak ngikot Daddy dia. So nak tak nak haruslah I pegi jugak.
Oh betapa gembiranya hati nie bila abang I baru jek matikan enjin kete tetiba bunyi tett (bunyi sms masuk). Haruslah I cek dan tengok sape yang hantar sms tu. Terkejut I nyah! Sekali encik buah hati yang sms. Haih ngigau ke pakcik nie? Selalu sms tengah-tengah malam jek. Pelik nie or dia tahu I pasti rasa sunyi kat tempat futsal tuh!
Huhu kuat aura tuh! So masa kat tempat futsal tuh takde lah I rasa sunyi.. Alahai terima kasih ye Sayang sebab temankan I walaupon kejap ;p

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi

Ok, redha je. Time gambar I mesti tak comel! Sebab I suruh Izzat ambik gambar I.

Uit! takde motif pon entry nie. Entry mintak penampor ada la. Hahaha! ;p

Bye!



design with love by Dak Eina