kite kawan

21 August 2010

~~yang lama jangan ditinggalkan, yang baru jangan dilepaskan!

Salam Buat Semua. 

Hari nie abang I buat kejutan. Hihi dia bawak balik modem baru. Modem tuk wayarles. Nanti raya nie bila adik-beradik I balik tak perlu nak berebut kabel streamyx nak cucuk kat laptop masing-masing dah. Pegi blah masuk bilik layan lah internet sampai lebam. Hahaha! 
*terima kasih abang Co sebab benda ini*

So sekarang I tak perlu pakai berukband dah. Tapi berukband masih diperlukan untuk travel. 
*bb telah bersama selama 4bulan*

Huhu internet sudah laju macam gaban nie. Haruslah I mengunjungi blog-blog anda sebelum berbuka puasa nie. Hari nie I tak masuk dapur. I masak dalam dunia cafe saje. Kikikiki.

 Selamat berbuka puasa semua ye!
 
Bye!


10 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

NuR 'aQiLaH said...

beruk itu kdg2 menyakitkannnnn huhu

ardinihumaira said...

alamakkk.. b.ben dni lak meroyan. huhu

amira said...

xde lagi alasan untuk tidak singgah di blog saya.. heheehe

♥ Xett Hereen ♥ said...

jeles neh!
grrr grrr.
berukbeng i macam kimbet!
buwarghh!!!

nak dtg umah iena la men tenet.
bole mcm tuh?

hahahaha

bspotgurl said...

yes. harus melawat blog i :)
jom bersahur

dak eina (◕‿◕) said...

@NuR 'aQiLaH

memang pon...tp kalo xde beruk pon xbesh..hahaha

dak eina (◕‿◕) said...

@ardinihumaira

huhu nape meroyan lak nie dni??

dak eina (◕‿◕) said...

@amira

huhu ok2...mesti singgahnye..

dak eina (◕‿◕) said...

@♥ Xett Hereen ♥

kimbet tuh ape?? huhu

meh la sni zt.. :)

dak eina (◕‿◕) said...

@bspotgurl

yuhuu mesti la... ;)


design with love by Dak Eina