kite kawan

08 August 2010

~~bukan milik saya, tapi tetap nak anggap milik saya boleh tak?


Salam Buat Semua.

Korang sihat tak hari nie? Baik-baik aje kan? Ke ngah demam? atau mungkin selsema? Pegi jumpa doktor segera ye! Tak naklah sampai berlarutan. Ok? ;) Semoga hari nie lebih baik dari semalam. Amin~ Actually entry semalam pasal kek chocolate indulgence tuh bukan milik I. Tapi milik kak ipar I a.k.a Mummy Izzat. 

Sempena hari jadi dia yang ke-30 kot! Tak berapa sure. Teruknya adik ipar dia nie ;p Besday kak ipar I bukan semalam pon tapi 13hb nie. 
Semalam besday abang I, Hafiz. Dia abang atas pada I, dia anak ke-4 lah dan yang pasti I anak yang ke-5! Oh ye alang-alang tersebut pasal dia baik I wish kat sini jugak walaupon dah wish semalam. Selamat hari jadi buat Hafiz! Dah 24tahun dah kau! Dah boleh kahwin dah. Kumpul duit banyak-banyak dan cepat-cepat kahwin. Aku nak kak ipar lagi! Kuikuikui!
Hurmmm boleh tak nak anggap kek nie milik I? Sebab besday aritu tak dapat kek sebijik sebesau nih. Hihi letak kek lagik! Hahaha jeles ke? Kalau nak ada lagi dalam peti ais tu.


Bye!


7 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Anip™ said...

perghh..kek lagi,,
slmt ari jd gak kt abg ko!..
hoho

ardinihumaira said...

eina suapla kek tu kat dni sket ;p

PinQib said...

sedap nye.. nak beluberi cheese


Latest entry. Mai la jengok
Tolong (patploh juta kali)

dak eina (◕‿◕) said...

@Anip™

huhu wish kt dia sendiri!! mau kek jugak ke?? tggu besday kamu.. ;p

dak eina (◕‿◕) said...

@ardinihumaira

meh umah eina la kalo nak.. ;p

dak eina (◕‿◕) said...

@ardinihumaira

meh umah eina la kalo nak.. ;p

dak eina (◕‿◕) said...

@PinQib

xde..yg nie choc indulgence... bluberi xbape best..


design with love by Dak Eina