kite kawan

28 August 2010

~~puasa nie makin mengembang nampak!

Salam Buat Semua.


Hye korang. I tak sempat nak BW lah hari nie. Busy yang teramat! Hoho macam orang penting pulak cakap busy busy nie semua kan? Hahaha. Malam baru boleh online dengan tenang.


Actually I takde keluar mana-mana pon. Lepak kat umah jek. Tido dan tengok tv. Bukak puasa pon kat umah jugak. Setakat hari nie takde orang ajak I pegi bukak puasa sama-sama lagik. Oh bila macam nie rindu pulak nak bukak puasa sama-sama ngan kawan. Bestnya kalau dapat bukak puasa ngan kawan-kawan kan? Rindu pulak bukak puasa kat KFC tahun lepas. Huhu ;) Korang-korang tak nak ajak I bukak puasa ke? ;p


Eh banyak pulak I merepek kan. Yang sebenarnya I nak tanya korang nie. Puasa nie menggemukkan korang ke menguruskan korang? *ayat-macam -entah-apa-daa*


Kalau korang nak tahu puasa nie buat I makin mengembang~
Hoho satu jeans sudah tidak muat. Terpaksa pakai jeans lain :( Sudah terbukti tadi sebelum keluar pergi beli barang dapur. Kalau timbang berat nie entah lah berapa kilo =.=


Dah lah nafsu makan makin meluap-luap. Ok fine, tadi kat luar I makan aiskrim. Wuwuwu best gilak aiskrim tuh. Maklumlah puasa kan, sekali dapat makan aiskrim best wo. Licin!




Pastu bila balik umah, Mom hidangkan kerang. Kerang ok lagi. Tambah pulak keropok lekor, cucur udang! Perhh telan semua. Sekarang perut ketat konfem susah nak tidur. Huhu.


Korang mengembang macam I jugak ke? Komen sikit. Banyak pon takpe dear!


Terima kasih pada GOOGLE ;)

Bye!

10 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina