kite kawan

31 August 2010

~~biskut raya dalam mimpi jek!

Salam Buat Semua.


Hari nie satu hari suntuk I tak on laptop. Bangga kejap. Kuikuikui. Bukan sibuk buat kerja tapi sibuk lepak atas katil. Best pulak kan tido siang tadi. Pastu malam jadi lah burung hantu. Hak hak ;p

Mesti korang pelik kan. Semalam I cakap nak buat biskut raya pagi nie. Tapi kan tapi kan tapi kan I kan I kan I kan........ I buat biskut raya dalam mimpi! Hahahahahaha!

Huhu nikmat giler rasa kalau tido takde gangguan kan? Lagipon Izzat takde kat umah. So boleh lah I menikmati tido. Kalau dia ade, mesti kena tukar tempat tido. Tido sini kena kacau, tido sana kena kacau, Last last celik mata, baru dia tak kacau. Huhu. Susah kalau ada mak saudara suka tido nie~
Sape kat sini suka tido? Boleh le kita jadi geng. Hahahaha!

Psst!! I tido bukan apa, sebab letih. I mengemas ruang tamu malam tadi. Lotih den. Mengemop, menyapu. I tukar karpet baru. Huh puas hati. Mengemas umah dah settle dah. Nanti minggu depan, adik-beradik balik diorang dah tak payah buat kerja. Den sudah buat semuanya. Huhu ;)

Dan yang terakhir, I nak ucap Selamat Menyambut Hari Merdeka kepada semua. Merdeka merdeka merdeka!!! 

Bye!


3 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

ardinihumaira said...

salam kemerdekaan ke 53 eina!

lionteen said...

kue ry dalam mmpi pun,jd la..
hehe..

slamat mnymbut hr merdeka:)

fitria said...

yeahh.. mari saye join kamuu wat kuih dalam mimpi.. hohooho... ;P


design with love by Dak Eina