kite kawan

19 August 2010

~~indahnya pulau.. kan?

Salam Buat Semua.

Korang suka dengan pulau tak? Actually hari tu I kena tag kat fesbuk. Gambar kat sebuah pulau. Kawan I tu saje je nak buat I jeles. Tahu lah I tak boleh pegi redah pulau tuh.
Ya Allah! Lawanya pemandangan pulau nie. Ruginya tak dapat ikut pegi hari tu. Rasa nak nangis jek bila tengok gambar nie. Gambar yang lain pon sama. Lawa giler pemandangan kat sana. Giler la rugi sangat kot! Gambar yang lain I akan upload lain kali. Ok?

Tapi nak kena mintak izin dengan tuan empunya gambar dulu la. Hah! Amacam? Cantik kan permandangan kat pulau tu. Kenapa nak pegi holiday jauh-jauh. Dalam Malaysia nie banyak giler tempat menarik kan? Jom cuti-cuti Malaysia! Sekadar untuk berkongsi :) Psst! Cuba teka pulau mana nie. Hehehe.

Bye!



design with love by Dak Eina