kite kawan

04 August 2010

~~jangan pernah kutuk dia depan saya!


Salam Buat Semua.

I peminat Datuk Siti Nurhaliza.
Dari dulu sampai sekarang.
Tapi Zahid tetap di hati I!!! Hihi.
Kawan-kawan I ada yang tak suka beliau.
Kalau diorang cakap pasal Datuk Siti jek mesti I diam.
Pastu I saje je lah ber'ehem-ehem'.
Last-last kawan-kawan I cakap,
"Eh peminat Siti ada kat sini lah!"
Rasa nak tampar laju-laju je pipi diorang tuh! Hahaha!
Janganlah sesekali kutuk ke mengata Tok Ti tu.
I rasa geram la. Hahahaha! 
Memang entry nie entry cari pasal!


;p

Bye!




6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

ardinihumaira said...

yeay!
gimme 5... ai laik tok ti... :D comey hehe

Ct Arina said...

haha..i like~
rina pon suke mek ti!
dr dulu, skarang n selamanye~
hahah^^
shes da best!

Rina (◕‿◕)✿ said...

hakhak. rina pun pnah suke dato siti ni. tp skrg dah bkurangan

org suke nk kutuk die kan. artis lain xnak lak kutuk

jeles lah tu~

:D

dak eina (◕‿◕) said...

@ardinihumaira

huhu dni minat siti jugak eh...same2..gimme 10 lah dni....

dak eina (◕‿◕) said...

@Ct Arina

huhu bagi 10....siti best!!!

dak eina (◕‿◕) said...

@Rina (◕‿◕)✿

huhu dia kan fofular..ramai lah yg jeles...


design with love by Dak Eina