kite kawan

13 August 2010

~~yay! tiket bas balik kampung dah beli!

Salam Buat Semua.


Walaupon puasa baru hari ketiga dan ada 27hari lagi lebih kurang sebelum nak raya nie. I dah beli dah tiket bas balik kampung! Yay! Dapat raya kat umah tercinta. Mmuuah muuahh :-*

Yoyo o jek kau nie Dak Eina. 

Bukan tiket I lah. Tapi adik I. Tadi pegi cari tiket tuk dia. Tiket dia nak balik KL lepas raya. Apa lah budak tuh menyusahkan orang betul. Syukurlah ada lagi tiket. Kalau takde konfem kena pegi KL hantar dia. Selalu jek bikin kepala nie pening dengan perangai dia. Psstt! Adik I dah beli tiket bas balik Kelantan. Raya kat sini jugak kau kan. Ingatkan nak raya kat UM. Hahaha!
Eh eh korang yang di perantauan dah beli ke tiket balik kampung? Baik beli cepat kang tak pasal-pasal tak boleh raya kat kampung. Hihi.
Uit korang! Kalau yang belom beli tiket bas tu, pastikan beli kat kaunter, jangan beli ngan 'ulat' pulak eh! Semua gambar tajaan, terima kasih pada GOOGLE

Bye!


3 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

HaNTwO said...

awalnya beli....pepehal pun selmat bergumbira kerna tiket dah ada..jgn lupa pose penuh ya...kalo x xleh raya...

cik cahaya said...

besh nya lik kampung.. :) huhuhu.. kim salam kat orang2 kampung yerk.. hik..

ardinihumaira said...

;) nak itut balik kampong! jum nanyi.. balik kampong.. hohohoh balik kampung... hohoho balik kampung... hati girang... lalalaa


design with love by Dak Eina