kite kawan

25 August 2010

~~saya kenal sayang saya :)

Salam Buat Semua.


Huhu tajuk tak boleh blah kan? Rasa nak kena penampar laju-laju jek dari korang! Hahaha! Actually I nak letakkan lirik lagu yang sedang bermain dalam blog I nie. Ehem ehem terasa nak nyanyi tak? Jom lah nyanyi sama-sama dengan I k.

Fynn Jamal - 150 Juta


Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama

“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”


Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku

Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu


“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”

“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”


“Aku lagi kenal dia”
Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi

Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi


Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya

Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata


“sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya

sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua–


saya kenal sayang saya”
Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa

Biar tak dipercaya
Peduli orang kata


Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa

Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada


Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta

Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada


Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta

Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa


Rahsia kita berdua..


Psst! Jangan dengar kata-kata orang lain pasal pasangan anda. Anda jek yang kenal SAYANG anda macam mana kan? Baik buruk dia, dia tetap pasangan anda. Opss ter-emo kejap =.=

Bye!


12 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina