kite kawan

15 July 2010

~~baru berpisah kejap, dah rindu giler nih!


Salam Buat Semua.

Hihi I dah kembali. I tak tahu nak taip apa sebenarnya. Saja lah nak gitau kat korang semua yang I dah sampai Kelantan, setelah 3hari 2malam I pergi bercuti ke tempat rahsia. Haha ramai yang tak tahu I pergi mana. Cuma yang rapat ngan I je tahu. Jiran I pon tak tahu. Jahat tak I? Huhu orang kasi kejutan lah! ;p
Nie gambar petang tadi. Berhenti kejap sebab buat susu Izzat pastu tukarkan pampers die. I malas nak cakap I kat mana. Sape tahu jangan segan-segan ye, silalah jawab. Hihi. Buat pengetahuan semua. Bermula hari nie, I dah kerja. I suka ngan pekerjaan I nie. Kalau nak tahu I kerja apa. KLIK SINI ^_^

Ok lah semua. I tak puas lagi berehat. I update pasal holiday I tu lain kali lah eh. Nanti free I update lagi. Mana lah tahu I update malam-malam nie ke. Kih kih kih.

Bye!


6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

touya said...

adakah tempat rahsia itu adalah kedai gunting rambut ? errrr 3 hari 2 malam ?

ardinihumaira said...

hehe... eina ni bagus la sayag anak2 sedara

Pusat Siber Rakan Muda said...

hyeeee

dak eina (◕‿◕) said...

@touya

hah?? kedai gunting rambut sampai 3hari 2malam??? xla...

dak eina (◕‿◕) said...

@ardinihumaira

hihi mestilah dni...eina ade 2org bru anak sedara..mesti ar syg giler kan...

dak eina (◕‿◕) said...

@Pusat Siber Rakan Muda

hye jugak ;)


design with love by Dak Eina