kite kawan

03 July 2010

~~kata kau, Germany atau Argentina menang?

Salam Buat Semua.

Tengah syok makan nasi depan tv sambil layan Kata Kau, abang I dari Kuantan sampai. Abang-abang I memang suka sangat tengok bola. Kalau diorang ada kat umah nie, mintak maap la kitorang nie dapat tengok channel lain. Terpaksa tengok tv kat ruang tamu satu lagi.

Ok berbalik cite I makan nasi depan tv tu, abang I yang masih duk pikul 2,3 bijik beg menjerit "Eina, aku nak tengok bola". Dalam hati I dah merungut "Haih, tak leh tengok tv dah". I pon cakap "Tengokla..."

Malam nie Argentina lawan Germany. I sok0ng Germany. Abang I pulak sokong Argentina. Nampak gaya my mom pon suka Argentina. Abah tak tahu lah sokong mana. Germany kot! Hahaha. Adil lah kan?

So korang tak tengok ke? Sokong Argentina ke sokong Germany? Hihi. Anyway, sejak bila I pandai buat entry pasal bola nie? Hik hik ;p

Sekarang masih lagi Germany - 1 dan Argentina - 0. Haih nampak cam Germany menang jek malam nie! Hak hak!

Bye!

 

6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

ardinihumaira said...

pssst! dni lom pernah tengok perlawanan bola setakat ni hehe.. lariiii!

dak eina (◕‿◕) said...

@ardinihumaira

alaa igtkan nk ckp skong germany td..hihi

pape p0n da menang p0n 4-0..huhu

NARDtheNERD said...

yeay jerman menang oh..=))

dak eina (◕‿◕) said...

@NARDtheNERD

hohoho ada penyokong jerman jugak kt sni ye~~

enyheartsdiamond said...

eny lagilah penyokong kuat germENY! :)

dak eina (◕‿◕) said...

@enyheartsdiamond

hoho kita sama eny!


design with love by Dak Eina