kite kawan

03 July 2010

~~c0ntest name note for "cik gaban"!


Salam Buat Semua.


I nak ringkaskan entry nie. Syarat-syarat die korang boleh klik sini tuk ke entry contest. Penganjurnya mestilah cik gaban

I mulakan contest nie dengan Bismillahirrahmanirrahim. Ok, kita buat pelan-pelan ye. Laju-laju nak pegi mana jugak kan? Dah la tengah-tengah malam dah nie. Err ape I mengarut nie. =.=

1. I adalah warga blog; http://dakeina.blogspot.com

2. nama glemer; Dak Eina dan jantina; perempuan

3. nie hasilnya, ringkas sahaja;


4. I malas nak bergambar malam nie, I mintak tolong ngan encik oren. Dia cakap dia setuju nak tolong I. Hihi nie lah encik oren;


5. banner da letak kat sidebar.

6. sila lengkapkan ayat ini:- 
"mentibang haron adalah seseorang yang tidak saya kenali, tetapi mungkin cik gaban mengenali beliau dan tidak salah kiranya saya beranggapan bahawa cik gaban meminati beliau dalam diam. hak hak hak ;p opss maaf ye cik gaban kalau bukan. main karang je ayat nie ;)) 

7. dah boleh hantar emel ke; jcvc5202@gmail.com dengan tajuk - Contest Name Note For "Cik Gaban"-

Ok, dah selesai. 

Bye!


2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

♥ Xett Hereen ♥ said...

hahah! bagos2!!
kretip2 sungguh~~

kite amek paleng bes punye pix, nak amek incik olen,
ahaks,,,

eh, mana taw neh cikgaban mmg minat mentibang harun dlm deam,

haish!!
kekantoian da terserlah di sitewwwwww~


oke, GUDLUCK!!!

dak eina (◕‿◕) said...

@♥ Xett Hereen ♥

hihi TQ2..

ok2 amek pic encik oren ye ;)

haha bet0l ka??

men teka je tuu..kal0 x takkan cikgaban guna nama dia nak lengkapkan ayat tuu kan??


design with love by Dak Eina