kite kawan

22 July 2010

~~Lagenda Budak Setan dalam drama siri pulak??


Salam Buat Semua.

Dulu novel.
 Pastu jadi filem.
Drama siri pulak??
Tak lama lagi keluar yang drama siri pulak. Bila start tu tak tahu lah. Akan datang laa. I tak pasti lah pelakon filem tu dikekalkan atau tak dalam drama siri nie. Ish pape pon tak kisah lah. Macam tak sabar pulak nak tengok. I dah lah tak pernah pon baca novel tu, pastu tak tengok pon filem dia. Ye la, Kelantan mana ada panggung wayang kan. Sedis-sedis. Takpe, I tengok yang drama bersiri je lah eh. Akan ditayangkan kat Astro Prima. So jangan lupa ikuti drama bersiri Lagenda Budak Setan nie ye. Hihi sekian mengisi-kesedihan-sebab-hal-nie-tak-boleh-buat-I-senyum-ceria-lagi. Argh!!!!!!!! Sekian.

Bye!


10 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

AiN Z said...

hah???? betul ke ni?? tak de astro ni.. alaaaaaa

Hariz said...

Harap Terbaiklah mcm dlm novelnya

Rahsia Khusyuk dalam Solat

dak eina (◕‿◕) said...

@AiN Z

a'ah td tengok iklan..hihi so apa lagi pegi psg astro cepat3 ;)

dak eina (◕‿◕) said...

@Hariz

ye2..arap2 macam tu lah. eina tak tahu jln cte dia cm ne..

edaolala said...

alaa. tapi eda tak suka laa filem dia. tapi suka lagu dia :p huhu

dak eina (◕‿◕) said...

@edaolala

lagu die superb best..slow jek kan..

LiFe KaMi said...

cam biasa ler cite melayu pas movie drama plak bru byk masyuk..

dak eina (◕‿◕) said...

@LiFe KaMi

huhu bet0l2.. ;)

ardinihumaira said...

ngeeeehehe.. dni kan sulu study kat arau. selalu lepak kat kedah dengan penang tapi tak rasa nak tengok wayang pun coz terbiasa duk qlatey tak dop panggung. siesly :p

dak eina (◕‿◕) said...

@ardinihumaira

bguslah dni kekalkan mcm tuh smpai bila2 k.hihi


design with love by Dak Eina