kite kawan

11 July 2010

~~perlukah saya potong rambut sebab kena jadi baby sitter?


Salam Buat Semua.

Minggu depan bermula lah pekerjaan baru I. Kerja lah sangat kan? Padehal jadi baby sitter je pon. I kena jaga Izzat. Huh. Jaga Izzat senang aje. Dia pon da tua, 3tahun da tua lah. Bukan setahun, dua tahun lagi dah. Kalau Qaisara kena lah selalu perhatikan. Buas dan ganas macam lelaki. Hahaha! Lagipon Tok Ma a.k.a Mom I dah belikan moto tuk Izzat. Suh dia rempit ngan moto die sudah! Haha. Tapi mesti tak aman lagi umah nie pasni ;p

Pastu Mak Uda dia mesti tak bangun lewat lagi. Kih kih kih ;)

Ok, bebalik pada tajuk entry. Izzat suka tarik rambut I. Dia tarik sampai 4,5helai (betul ke???) rambut I putus taw! Ish ish kesian I. Dah lah rambut I nie tak tebal sangat tapi boleh tahan lah tebal dia. Err ayat macam orang keling pulak kan?? Hahaha. Ye lah kalau rambut tebal pon, kalau tetiap hari kena tarik rambut mesti rambut jadi sikit jugak! Kan?

I ngah pening nie. Nak potong ke tak rambut nie. Esok Izzat dah nak balik sini. Huh takut lah pulak. Eh eh bila masa pulak I takut dengan kepulangan Izzat nie?? Hahaha. Sebab hari tu masa pegi Kuantan, Izzat ada cara baru kejut I bangun dari tidur. Kalau dulu, dia pukul-pukul kaki I je. Tapi sekarang, dia tarik rambut I. Tarik rambut sakit taw. I lebih suka dia pukul kaki I. Hihi. 

I pernah nangis sebab Izzat kacau I tidur. Dia tarik rambut I lah. Mom I pon gelakkan I. Ngan budak kecik pon I boleh nangis. Izzat suka kacau Mak Uda dia. Tapi bila I kacau dia, buat-buat muka nak nangis. Haih geram taw! Sakit hati jek! Bukannya I gigit dia pon. Tapi kalau dia gigit I, macam dia gigit ayam goreng KFC jek. Tak hingat dunia! Gerammmmmmm bet0l!

Patut kah I potong rambut sebab nak jaga Izzat? Hmmmm.. I tak suka rambut pendek!
Bye!


11 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

ardinihumaira said...

hehe.. dni pon nggak sokka berambut pendek ;p

dak eina (◕‿◕) said...

@ardinihumaira

tau takpe dni..tak tau lah nk potong ke tak nie...

enyheartsdiamond said...

jgn potongggggggg! sayanggggggggg!

dak eina (◕‿◕) said...

@enyheartsdiamond

memang syg p0n dear...tapi entah lah..hmmmm

Anonymous said...

potong lar...
comei ngan dni,,
skarang rambut dnie paras maner?

dak eina (◕‿◕) said...

@Anonymous

aik tny dni??

Anonymous said...

dni potong jer cam paras dagu cam 2..
sweet la...
nie akak mardhiyyah kwn br dnie la..

dak eina (◕‿◕) said...

@Anonymous

tapi nie blog eina...nape tny dni??? aneh ;)

Anonymous said...

hehe...eina,,eina potong la pendek paras dagu ker cam 2..comei..
potong k

dak eina (◕‿◕) said...

@Anonymous

xnk!! syg...huhu

Anonymous said...

skarang paras maner rambut eina?


design with love by Dak Eina