kite kawan

23 July 2010

~~saya betul-betul menyesal!

Salam Buat Semua.

Entry lepas I cerita pasal I merajuk dengan Izzat. Haih teruknya I.. Mak Uda apa lah dengan anak sedara sendiri pon merajuk kan? I tahu I tak patut merajuk dengan perbuatan Izzat tuh. Entry nie I menyesal sangat dengan tindakan I. Punya lah kejam I nie, I tak layan dia sampai lah masa dia nak masuk tidur. Kesian kan dia? Dia bukan main lagi pujuk I. Suh I makan nasi. I buat tak tahu jek. I makan nasi pon bila dia dah masuk tidur. Eh apa dah jadi dengan I nie?? Kenapa buat Izzat macam tuh! Hurm I menyesal sangat...
Izzat, maafkan Mak Uda tau! Mak Uda sayang Izzat sangat-sangat! Tak sanggup dah tengok Izzat pujuk-pujuk Mak Uda bagai nie. Mak Uda nak kawan dengan Izzat lagi ;p

Terhasil lah entry nie bila mata tak boleh nak lelap. I memang menyesal. Tu lah menyesal kemudian tak guna kan? Alahai~

Bye!


8 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

ardinihumaira said...

ololooo izzat sweetnya pandai mujuk2 ni ;)

Anonymous said...

hah mcm tu la mal owg...jgn majok2 ok...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hmm.

sok2 jgn wat ag tau.

dak tecik ag tu :)

Josh Healy said...

Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

Josh Healy said...

Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

dak eina (◕‿◕) said...

@ardinihumaira

taw takpe dini...

dak eina (◕‿◕) said...

@Anonymous

aik...bila masa lak jd mal awk...perasan!

dak eina (◕‿◕) said...

@miss lolly a.k.a luvfareda

dak kecik pon kte kne gak majok..hahahaha


design with love by Dak Eina