kite kawan

10 July 2010

~~selamat pengantin baru Bib!


Salam Buat Semua.

I penat nie. Penat-penat pon I gagahkan jugak jari I menaip entry nie. Tadi I pegi kenduri kawen bff I. Auww Bib sangat cantik! I pulak excited. Terasa nak kahwin jugak je. Tapi sapa lah nak kahwin dengan I nie kan? :(

I rasa nak tidur awal je malam nie. Kenapa entah rasa macam nak demam je. Teruknya I..... Jalan sikit je sampai demam-demam, sakit-sakit badan bagai. Sangat manja ^-^

Last, I nak tunjuk gambar I pegi kenduri kahwin bff I tu. Suka sangat, dapat jumpa Atie jugak! Oh ye Atie baru 17tahun, Bib pulak 20tahun, I yang tua sekali. Tapi I lah paling kebudak-budakan. Haih bila lah I nak matang ye? Sabtu minggu depan k0t! HAHAHAHA! ;p
Dah la, out nak pegi sambung tengok bola Kelantan lawan Selangor. Sakit hati dengan pengulas. Tak adil betul!

Bye!


7 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

ardinihumaira said...

20 tahun dah kawen.. dni doplohpat tahun lom kawen2 :'( iskkk iskkk

fmunyraz said...

mu nikah lu bawu aku nikah!ahhaakkss:)

suhaisweet said...

Dropping here..Very nice friend..My special for u.. Check it Out!

dak eina (◕‿◕) said...

@ardinihumaira

alolo0low dni..baru dopl0hpat bukan tigaplohpat..hihi

dak eina (◕‿◕) said...

@fmunyraz

haih sabar2 lah nak bg hadiah ktku pon. hahaha

enyheartsdiamond said...

wahhh.. bestnya kawen! :D

dak eina (◕‿◕) said...

@enyheartsdiamond

huhu tawu takpe..tengok kawan da kawen nie, terasa nak kawen jugak je...ngee~~


design with love by Dak Eina